header img3

 

Reference

Pozitivní zpětná vazba našich malých studentů či jejich rodičů je pro nás nesmírně motivující. Viditelné úspěchy a pokroky i spokojení rodiče a jejich děti - to je to, oč se při naší práci snažíme. Každého z nás potěší, když je naše práce oceněna třeba jen malým psaníčkem či obrázkem. 

 

Váš názor nás zajímá, kdykoliv nám budete chtít něco sdělit, můžete využít například kontaktní formulář v záložce kontakt. Jsme tu pro Vás a Vaše děti.

Učebna

uc1

skl1

 

UČEBNA BRNO ČERNÁ POLE - "Ateliér v zahradách"
nově od školního roku 2019/2020

Naše učebna a zahradní ateliér jsou orientovány do zahrady, kterou děti mohou využívat k výuce a umělecké tvorbě. Učebna se nachází v kouzelných sklepních prostrorách, které poskytují klid a také podporují dětskou fantazii. Děti zde mohou tvořit, učit se či relaxovat. Učebna je vybavena částí vzdělávací, tvůrčí a také místností pro naše společné diskutování, kde si s dětmi můžeme promítat zajímavosti či fakta k danému tématu. Ateliér - učebna je vybavena kvalitním nábytkem pro děti předškolního a školního věku. Používáme zdravotně nezávadné vybavení i pomůcky. Každý žák má dostatečně prostorné pracovní místo v souladu se zásadami ergonomie. Veškeré pomůcky potřebné pro výuku žák dostane v rámci kurzovného. Myšleno je i na malé občerstvení (zdravý pitný režim a něco drobného k zakousnutí).

Učebna a ateliér v Černých Polích

uc3

skl2

Pohled do zahrady ze Zahradního ateliéru, který je v pěkném počasí využíván k výuce i tvorbě

zahrada

 

 

 

2

práce  v kolektivu nás baví
a vytváříme propracované projekty v týmu


Ve skupinových lekcích se společně učíme práci v týmu a pracujeme na projektech, které si sami na začátku odhlasujeme.

Současné poznatky vývojové psychologie
a předškolní pedagogiky ukazují, že pedagogická práce založená na pedagogických projektech je velmi efektivní formou pro předškolní vzdělávání.

Co vlastně projekt (pedagogický projekt) znamená? Obecně bývá termín projekt vnímán jako dlouhodobější plánovaná činnost, která přináší očekávané změny. Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio (hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). Pedagogický slovník uvádí právě pouze pojem:

"projektová metoda", při níž jsou žáci, resp. děti vedeni k samostatnosti při řešení problémů, k praktickým činnostem a experimentování. Je odvozena z pragmatické pedagogiky (Dewey, Kilpatrick) podporující motivaci žáků a kooperativní učení. Projekty mohou mít formu integrovaných témat, praktických problémů ze životní reality nebo praktické činnosti vedoucí k vytvoření nějakého výrobku, výtvarného či slovesného produktu.

 aromaterapie a děti

"Ach jo, už zase kašle..." povzdech, který zná většina rodičů. Jen co už to vypadá, že se zdravotní stav vašeho dítka stabilizuje, vrátí se ze školky s obdobnou variantou téhož. A můžete začít znovu.
Jak tedy docílit zdravých dětí ve školách a školkách a zároveň zůstat věrný přírodním metodám? Je to jednodušší než si myslíte.
Odpověď zní AROMATERAPIE.
I u nás máme s používáním éterických olejů skvělé zkušenosti.Pár kapek éterického oleje eukalyptu radiata, citronu a bazalky dokáže z 1m3
snížit počet patogenů z 1 000 000 na 1000.


ramecek

uc6

 

uc2

3

výtvarné kroužky s architektem

Všechny výtvarné a kreativní kroužky pro Vaše děti vede diplomovaný architekt. Nechme společně děti vstoupit do tajů umění a vrozeného talentu a rozvíjeme dětskou fantazii, talent, individualitu a sebevědomí. Na děti čeká průřez uměleckými směry a technikami.

4

nebojte na nás s čímkoliv obrátit

U nás si můžete být jisti naprostou diskrétností, takže pokud chcete řešit jakýkoliv problém či přání a nechcete, aby Vaše díte ve škole dostalo určitou "nálepku", pak vězte, že u nás jste na správném  místě.