header img3

 

Reference

Pozitivní zpětná vazba našich malých studentů či jejich rodičů je pro nás nesmírně motivující. Viditelné úspěchy a pokroky i spokojení rodiče a jejich děti - to je to, oč se při naší práci snažíme. Každého z nás potěší, když je naše práce oceněna třeba jen malým psaníčkem či obrázkem. 

 

Váš názor nás zajímá, kdykoliv nám budete chtít něco sdělit, můžete využít například kontaktní formulář v záložce kontakt. Jsme tu pro Vás a Vaše děti.

Učebna

ucebna3ucebna2

učebna tererova

UČEBNA BRNO ČERNÁ POLE - "Ateliér v zahradách"
nově od školního roku 2017/2018

Náš zahradní ateliér je orientován do zahrad, je umístěn v přízemí rodinného domu s přímým napojením na zahradu, kde děti mohou tvořit, učit se, či relaxovat. Ateliér i učebna předškolní přípravy jsou výborně přirozeně osvětleny a jsou vybaveny kvalitním nábytkem pro děti předškolního a školního věku. Používáme zdravotně nezávadné vybavení i pomůcky. Každý žák má dostatečně prostorné pracovní místo v souladu se zásadami ergonomie. Veškeré pomůcky potřebné pro výuku žák dostane v rámci kurzovného. Myšleno je i na malé občerstvení (zdravý pitný režim).

Učebna (provizorní) předškolní přípravy v Černých Polích

ucebnapatro

Pohled do zahrady ze Zahradního ateliéru (další fotografie chystáme - nyní rekonstrukce)

zahrada

ucebna1

 Učebna Tererova

 

2

práce  v kolektivu nás baví
a vytváříme propracované projekty v týmu


Ve skupinových lekcích se společně učíme práci v týmu a pracujeme na projektech, které si sami na začátku odhlasujeme.

Současné poznatky vývojové psychologie
a předškolní pedagogiky ukazují, že pedagogická práce založená na pedagogických projektech je velmi efektivní formou pro předškolní vzdělávání.

Co vlastně projekt (pedagogický projekt) znamená? Obecně bývá termín projekt vnímán jako dlouhodobější plánovaná činnost, která přináší očekávané změny. Význam slova projekt je odvozen z latinského slova proicio (hodit, vrhnout vpřed, napřáhnout). Pedagogický slovník uvádí právě pouze pojem:

"projektová metoda", při níž jsou žáci, resp. děti vedeni k samostatnosti při řešení problémů, k praktickým činnostem a experimentování. Je odvozena z pragmatické pedagogiky (Dewey, Kilpatrick) podporující motivaci žáků a kooperativní učení. Projekty mohou mít formu integrovaných témat, praktických problémů ze životní reality nebo praktické činnosti vedoucí k vytvoření nějakého výrobku, výtvarného či slovesného produktu.

 aromaterapie a děti

"Ach jo, už zase kašle..." povzdech, který zná většina rodičů. Jen co už to vypadá, že se zdravotní stav vašeho dítka stabilizuje, vrátí se ze školky s obdobnou variantou téhož. A můžete začít znovu.
Jak tedy docílit zdravých dětí ve školách a školkách a zároveň zůstat věrný přírodním metodám? Je to jednodušší než si myslíte.
Odpověď zní AROMATERAPIE.
I u nás máme s používáním éterických olejů skvělé zkušenosti.Pár kapek éterického oleje eukalyptu radiata, citronu a bazalky dokáže z 1m3
snížit počet patogenů z 1 000 000 na 1000.

3

výtvarné kroužky s architektem

Všechny výtvarné a kreativní kroužky pro Vaše děti vede diplomovaný architekt. Nechme společně děti vstoupit do tajů umění a vrozeného talentu a rozvíjeme dětskou fantazii, talent, individualitu a sebevědomí. Na děti čeká průřez uměleckými směry a technikami.

4

nebojte na nás s čímkoliv obrátit

U nás si můžete být jisti naprostou diskrétností, takže pokud chcete řešit jakýkoliv problém či přání a nechcete, aby Vaše díte ve škole dostalo určitou "nálepku", pak vězte, že u nás jste na správném  místě.